Sieraden met een boodschap!

Van het persoonlijke blog van www.stepbystephanie.nl krijg ik kippenvel. Voor een ieder die mij kent, is bekend dat ik een zwak heb voor persoonlijke doelen. Iedereen komt het nodige tegen op zijn pad. Hoe heftig en verdrietig ook, vaak staat er dan een vechter in je op. Je wilt je handen uit de mouwen steken, iets kunnen bijdragen, iets zo verdrietigs, vaak zo zinloos, toch op een of andere manier een soort van “nut” geven. Ik ging mijn verhaaltjes in boekjes uitgeven tijdens de ziekte van mijn dochter.Stephanie besloot een grote steen bij te gaan dragen na het afschuwelijke ziektebed van haar vader, Helaas is hij overleden, veel te vroeg. Hij wordt ongelooflijk gemist.

Een stukje uit het blog van Stephanie: 

“En toen was ik ineens half wees. Geen man die me de luchtige kant van de zaken kon vertellen als ik weer eens een vrouwenbui had, geen papa die me ooit naar het altaar gaat brengen. We zullen hem nooit kunnen zien als opa van de kinderen van mijn zussen. Ik weet zeker dat hij het geweldig had gevonden! Het zijn ook geweldige kinderen! <3”

Handgemaakte ketting Alpe d'HuzesSieraden met een gedachte
Stephanie gaat zich inzetten voor de strijd tegen kanker. Ze gaat doneren aan de actie “Alpe d’Huzes”. Hiervoor heeft ze prachtige Alpe-armbanden en –kettingen ontworpen. Je kunt kiezen om er een naam of symbool in te laten graveren. Sporters die de klim gaan maken kunnen deze dragen als extra steuntje in de rug maar het is natuurlijk ook bijzonder om zo’n sieraad te dragen ter nagedachtenis of gewoon, omdat je veel van iemand houdt.

Wij vinden ze stoer, deze speciale sieraden. En zijn zacht geprijsd. De helft van de opbrengst gaat naar Alpe d’Huzes, waaraan sporters deelnemen aan de strijd tegen kanker. Onder het motto ‘opgeven is geen optie’ beklimmen zij op één dag tot maximaal zes keer de legendarische Alpe d’Huez.

Stephanie sloot haar ontroerende blog af met de woorden: “Ik besloot dat ik alles kon.” Dat denken wij ook! Heel veel succes, Stephanie!stay strong

Geef een reactie

