Ontwerp je eigen speeltuin!

Wij hebben een moestuin..niet zomaar een moestuin maar eentje waarop een piepklein huisje staat en waar ook veel ruimte is om te zitten, te spelen, te luieren, te barbecuen en om in de zomer een ruim zwembad voor de kinderen neer te zetten. Hoewel, natuurlijk springen we er zelf ook regelmatig even in. Die plek, dat is de plek waar we allemaal enorm genieten en tot rust komen. Want, hoe kneuterig ook, ik vind het heerlijk om onkruid weg te schoffelen, aardappels te rooien, en de tuin in te lopen om wat sla te plukken voor een heerlijke salade.

Lekker buiten spelen
Voor de kinderen is er ook genoeg te beleven. We hebben voor hen een aantal speeltoestellen geplaatst. Niets heerlijker dan hun vrolijke lach en blozende wangen te zien. Dit voorjaar gaan we een hut voor ze bouwen van overgebleven hout. Tijdens mijn zoektocht naar leuke ideetjes kwam ik zoveel leuks tegen, dat moet ik gewoon met jullie delen. Het is niet helemaal waar ik naar op zoek was, maar ik krijg er wel kriebels van!

buiten bedZie je jezelf al zitten? Sterren kijken..Wauw, dit vond ik echt om van te dromen, zo mooi 🙂

Simpel, maar erg schattig buitenkeukentje, voor urenlang kookplezier! outdoor kitchen kids

 

Of je eigen midgetgolfbaan? Onze kinderen zijn er dol op.Dit is toch een geweldig goed idee:

midgetgolf

 

pallet house

Pallets over? DIt huisje heb je zo in elkaar getimmerd!

 

Geef een reactie

